10+6 haftalık olduk ikinci gebeliğim ilk gebelikte de bundan da aşırı bulantı kusma yazıyorum zofer kullanarak serumlarla falan zor yaşıyorum birde bu ağzımdan olusan acılık ve tükürük birikmesi beni mahvediyor yaşayan var mı kime sorsam böyle bisey olmadı diyor gerçekten ne yapacağımı şaşırdım çok zorlanıyorum