Başınız sağolsun,su an bir yas surecindesiniz,yasinizi yaşayın mutlaka,bir kayıp yaşadınız sonuçta,normal hayata hemen dönmeyebilirsiniz biraz zaman gerekli. Ben de 47 gün önce 26 haftalık gebeliğimi sonlandırmak zorunda kaldım bebeğimde ağır anomaliler vardı, daha yeni yeni kendime geliyorum,insanlarla görüşmedim,telefonları açmadım,teselli vereyim derken Çok yanlış kelimeler kullananlar oldu, uzaklaştım insanlardan ister istemez,belki size insanlarla konuşmak iyi gelir,bana sadece benim yolumdan geçmiş kisilerle konuşmak iyi geliyor,yas sürecini yaşayın ama fazla uzatmayın,yeni hamilelik fikri bana iyi geldi,bu aralar onun tesellisi var🌹