Elfo benzer seyler yasıyoruz tam 36. Haftadayım gündüz 2 kez nst ye girdim bebegin kalp atısları yüksekti doktor 2 gün sonra tekrar nst istedi begenmedigi icin. Cuma gidicektim ama aynı gün aksamı yine agrım dinmeyince acile gittim bu sefer kalp atısı düzelmis düzensiz sancılarım vardı 40 60 arası. Doktor sabah ac karnına gel yanıma dedi, doguma alabilir. Bence aksatmayın