Yodik ben geçen yıl kürtaj olmuştum ve spiral anestezi olmak durumunda kalmıştım. Ve maalesef az kişide yan etki olarak gelen baş ağrısı bende olmuştu. Anestezi sonrası doktorunuza mutlaka danışarak hareket edin. O dönem bana sert kahve içmem önerilmişti. Tabi ben geç kalmıştım bunun için . Sonrasında günlerce ağrı çektim anestezi doktoru bir ilaç reçete etti. Üç dört gün içerisinde ilaç sayesinde ağrım yok oldu.
Merak etmeyin belki 10 hastadan 2 sinde olabilecek bir şey bu .