ear3112 zaten ziya beyin bence uzman olduğu alan çocuk tedavisi bu konuda çok çok memnun olan var hamileliktede memnun olan var ama işin biraz profesyonel tarafı var sizde illaki farketmişsinizdir her gittiğinizde hangi ilaçları kullanıyosun ya da ne kullanıyorsun diye soruyor zaten başlarda tanıması imkansız bazen neden geldiğini bile bilmiyor ama yazdığı reçeteleri götürüyorsün ondan dolayı anlıyor ama bi sistemi olsa örnek veriyorum randevulu hasta Ayşe demir sistemde yazsr zaten bu tedavisi olmuş bunu yapmışız devlettede böyle özeldede kayıt ediyolar öyle bi sistemi yok muayane kalabalıksı çok ilgilenemiyo siz görüşme odasındayken odaya başkaları giriyor içerde bekliyor biliyosunuz yani bunu bu sistemde çalışıyor evet gerçekten eli açık bi insan para sorun yapmaz asla çokta babacan eski ve işinde iyi bi doktor bunu asla inkar edemem ama gerçekleride inkar etmemek lazım