Kızlar 6+6 yım. Midem çok bulanıyor böyle hiç bir şey yapmak istemiyorum. Ev iş yemek. Hayattan soğumuş gibiyim. Yemek için kendimi zorluyorum çok da kötü değil iştahım ama sizde de öyle mi. Bu sıcaklar tansiyonumu çok düşürüyor. Doktordan hap istesem mi kusmuyorum bu arada ama midem hiç iyi değil