nrbst Kızlar bebeğim 25 haziranda doğdu, e devletten doğum yardımına başvurdum ama ne zaman alınıyor paralar birde başvuru sonucunu nereden ögrenebilirim aranızda başvurup alan var mı ?
Asi_07 nrbst ilköğretmenim ailem uygulamasını indirip son doğan çocuğunuzu kaydedip çocuklarım kısmından ödeme takibi yapabilirsiniz ödeme çıkınca SMS geliyor ASHB’den kimliğinizle halkbankası şubesinden alıyorsunuz ocakta doğum yaptım mayısta başvurdum Haziran ayında aldım toplu olarak