DidemY kız yok cidden acısı dayanamayacak kadar değil 😁 tabiki herkesin acı eşiği farklı ama canı benim kadar tatlı olan yoktur galiba 😁 el üzerinden açtıkları damar yolunda saniyelik bir acı var o an başka seyler düşün, belden iğnede anestezi ekibi oyaliyor seni , o an seninle konuşuyor falan , benimkiler espri falan yapiyordu irkildim ama elimi falan tuttular dayandım, ameliyat esnasında zaten uyuşukluk var hissetmiyorsun sonrasında anestezi etkisi gidince dikişler acıyor yalan yok ama dayanamayacagin kadar değil 😁 eğer yara yerini temiz tutup mikrop kaptirmazsan acısı da geçiyor hemen😁