Es_Vera Merhabalar . Başvurum askıya alındı ve kriterlere uymadığım yazıyor . Hangi kritere uymadığım sorusuna cevap ve muhattap bulamıyorum . Başına gelen var mı
erikarpuz Es_Vera merhaba bana da aynı şekilde oldu aradım nedenini öğrenmek istiyorum dedim müdürüm benimle paylaşırsa size söylerim talebinizi aldım dedi ben de müdürün keyfine kalmışız yani anladım dedim kapattım tavırları çok sinirimi bozdu açıkçası
Dlrcan1 Es_Vera ekrem imamoglu icerde oldugu icin tum basvurulara ret veriyolar diye duydum ne kadar dogru bilmiyorum
demirrleydi_ Es_Vera ben dahil etrafımda başvuran herkesin reddedildi hepimiz mi kriterlere uymadıkları anlamış değilim bu olan son olaylardan sonra yardım teleplerini reddediyolar diye duydum
Es_Vera Cimere şilayet de bulunacağım sonuç alır mıyım bilmiyorum . Ama haksızlık . İst bulun bütün külfetini çekiyoruz almak hakkımız . Neden iptal olduğunu açıklasalar eyvallah şu an ibb çalışmıyor
busra1603 Es_Vera nasıl çalışsın acaba? Başkanımız içeride dört koldan saldırıyorlar cimere şikayet edecekmiş. Et tabi belediyecilik anlayışı ile yapılan bir hizmeti bana layık görmedikleri için şikayetçiyim de. Ne kahrını çektin acaba çok merak ettim ya.
Beybi23 Es_Vera benimde şuan doğum bekleniyor diyor doğumdan sonra gelir mi gelmez mi pek de ümidim yok açıkçası doğum bekleniyor dedikten sonra alan var mı bende onu merak ediyorum aslında
Fatmadmr37 Es_Vera benimde bugün geldi 34+2 deyim. Ama bende red durumu olmadı. Yaklaşık 3 haftadır falan dogum bekleniyor yazıyordu.
Es_Vera Papatyael47 neye göre kabul ettiler onu çok merak ediyorum biizmde ev kira normal gelirli bir aileyiz neye iki güne askıya aldılar bilmiyorum
Filtekahvee Banada red verdi aradım birsürü infflucera veriyorken bize niye çıkmıyor dedim cimerede yazdım sonuç değişmedi. Çıkmasada olur ama sosyal medyada reklam yapar gibi nasıl hep influcerlangidiyor anlamıyorum