Mervergun Ne kadar saçma yazmışım o anki dalgınlıkla sorum şu aslında böbrek çapı üst sınır ve bağırsakta parlaklık görüşüldü bana down sendromlu veya genetik bir hatalık olabilir dedi böyle izlenimleri olup testt yaptırıp normal çıkkan var mı
Nurella30 Bu ne ki benim ense kalınlığını o kadar yüksek ölçtü kiii , hemen yaptırdım cok sukur bişey cıkmadı umarım seninde cıkmaz güzel anne