mooommmmyyy yenidoğan kıyafetleri yıkarken hangi program kullandınız birde kurutma makinesi kullandınızmı küçültüyomu hangi ayarda kullandınız
TAkilicci mooommmmyyy allergyplus&baby programım var onda en düşük sürede yıkatıp, 1.5 saat 800 de sıktırdım. Kurutmaya bilerek attım bütün tozu topluyor diye. Makinem genel olarak çekme yapmaz bebeğimin kıyafetlerinde de yapmadı
deletedmom43191 mooommmmyyy 4 senelik anneyim her zaman 30 derece pamuklu 800 devir de ters çevirerek yıkıyorum
Suheyle1 mooommmmyyy ben 60 derecede 1.5 saatlık program var onda yıkıyorum 800de sıktırıyorum ve evet kurutma kullanıyorum normal dışarda kurumaya göre cok yumuşak oluyor giysiler hiç bişeyde cekme yapmadı
Talentedmom mooommmmyyy ben hassas 30 ile yıkadım kurutma makinesi kullananların çoğu küçüldü yazmıştı burda okumuştum