Hilales benim enfeksiyonum yok ama ilk çınarlı hastanesindeydi pozitif çıktım sonra birkaç doktor daha pozitifsin deyince gebeliği sonlandırdım risk almak ilerlemek istemedim ama ceysu hanım yanılmadı bu gebeliğimde de pozitif geldim ertesi gün negatife döndüm yalancı pozitiflik bende ki sadece ceysu hanım yanılmadığı için güvendiğim için gidiyorum şimdilik sorun yaşamadık ama yaşam Kemal beyin adını da çok duydum kendisiyle görüşme imkanımda oldu acilde denk geldi o da ilgilendi iyice araştırın içinize sinsin zira üstte birinin önerdiği doktor (isim vermek istemiyorum)
Hilales %100 bu hastalığı geçiriyorsun dediği için gebelik sonlandırdım ama yazan kişi memnun olduğunu belirtmiş tavsiye etmiş ben etmezdim ilgili alakalı ama yanıldı o yüzden ince eleyip sık dokunuyun herşeyi araştırarak karar verin