Aç gittim doktor bebiş uyuyor git karnını doyur dedi yarım saat sonra geri gittim halen uyanmamıştı en son çareyi öksürmekte ve doktorun karnımı sarsmasında bulduk. Cinsiyetini göstermedi doktor tahminim var ama sadece tahmin o yüzden söylemesem daha iyi dedi. Ultrason ölçümünde herhangi bir sıkıntı çıkmadı kan sonucunu bekliyoruz