Asklim Umayiko doktor ne dedi acaba bende 13 haftalık gittim yüzde 70 kız dedi acaba değişme ihtimali var mı ki
Umayiko Asklim olabilir canım benim ilk hamileğimde yine 12 . Haftada kız gbii demişti sonra 16 da kesin kız dedi ben doktoruma güveniyorum açıkçası ama bellide olmaz