Guzel_bebem Benim de dün 17 haftalıkken detaylı ultrason istedi doktorum. Önce burun kemiği yok dedi perinatolog. Sonra çok kısa. Normalin altı dendi. Amniyosentez istedi.
Ben her halukarda bu bebeği doğuracağım için öyle ağrılı süreçlere girmek istemiyorum. Allah’a dayandım. Gaybı bilen yalnızca O’dur. İnşallah doktorları utandırır, bizi sevindirir. Böyle hikayeleri duymak moral oluyor. Teşekkürler. 🪻