denizers Kızlar selam adet olup da hamile olma ihtimali var mıdır, adetim bitti kaşık ve bel ağrılarım göğüs acısı ve mide bulantısı devam ediyor hatta daha yoğun, adetim normal adet şeklinde ama çok ağrılı geçti 3 gün sürdü, böyle bisey mümkün mü ya ,
ayaniz denizers üstüne görme dedikleri sey normal adet gibi olmuyormus daha az kanamayla oluyor diye duymustum ve cok cok az bir ihtimal .. hayırlısı olsun insallah gönlünüze göre olur
denizers Yasemincifci çok midem bulanıyor canım ve belime vuran bacak agrım da başladı, adet bitti bunlar başladı zaten testim azıcık silik çıkmıştı,
Mahbuss denizers Yasemincifci Normal adet olduysan her zamanki gibi hamile değilsindir canım ayriyetten üstüne görme yanlış anlatılıp ümitlendirilmesin normal adet gibi olmaz bı kaç saat sürer oda 3 4 damla nokta kadar.
denizers ayaniz Saol canım çok saçma ama sormakmistediim,bi dr her yerim kaşınmaya başladı, hayırlısı inşallah
Arbie denizers üstüne görme diye birşey var başıma hiç gelmedi ama çoğu kişiden bunu duydum☺️En garanti sonucu test yaparak öğrenebilirsiniz....en azından bir test yapın sizinde aklınızda soru işareti kalmasın
denizers Deletedmom0909 gerçekten mi canım peki sağlıklı miydi hamileliği, iki düşük yaptım da ondan soruyorum canım,
Deletedmom0909 denizers tabii hatta aşırı sağlıklı tosun gibi doğdu ve 13 yasında şuan inşallah hamilesindir Rabbim nasip etsin hayırlısıyla
Naneliseker Benim normalde adertim 7 gun suruyordu 4 gun surmustu leke leke gibiydi bazen. Megersem ustun gorme dedikleri olmusum adet degilmis aslinda suan 39 haftalik hamileyim. O adetimden 1 ay sonra adetim 10 gun gecikti testte o zaman cikti 7 haftalik hamileymisim. Diger adetinizi bekleyin belki olmazsiniz. Hayirlisi olsun ins😊
Neylin Mahbuss bende üstüne adet gördüm ,şuanda 24 haftalık hamileyim ve adetim te her zaman ki yoğunluk ,gün ve şekildeydi o yüzden hiç şüphelenmedim 🤷♀️
Shrrife denizers heveslenme çok ama mümkün benim arkadaşım ıhaftalık öğrendi doktor 8haftalık diyince imkansız ben adet oldum geçen ay demişti ama hamileymiş. Çok sık yaşanan bişey değil ama 🤔
Melisssss1994 denizers Canım olabiliyor. Çünkü bende öyle oldum. Normalde adet olmuştum. 2 ay sonra gittim. Normalde bir aylık hamile olmam gerekiyordu. İki aylık hamileydim.
Gurbetgelini denizers umutlandırmak istemem ama canım olabşlşr ikinci hamileliğimde ilk adetim adet gibi 3 gün oldu öbür ayda olmadım 4 gün geçti öyle öğrendim. İnşallah hamilesindir canım
Melisssss1994 denizers Evet canım her zaman ki gibi adet oldum. Benim de hesabım tutmuyordu. Tek açıklaması da üstüne görme denilen şey yani 😉
Edyedy denizers mumkun canim aynisini ben yasadim Simdi 19 haftalik hamileyim bende neden hesabim tutmuyo diyodum doktorum acikladi sagolsun ustune gormusum yani adettem once kalmisim gebe🤣 ins seninde vardir bebis