Fulya12- bende onu soruyorum kendi kendime 😅 doktorum ilaç vs vermedi 2 hafta daha tutmamız lazım bebeği içerde dedi eve gidip çok fazla kalkma dedi pazartesi gel nstye gir duruma göre ciğer geliştirici vurabiliriz dedi yani yine doğumu ertelemiyor daha doğal ilerlesin istiyor sanırım bende evde duramıyorum yat yat bunaldım kalkıyorum habire. Bakalım pazartesi ne olacak 😅 33+5im bu arada.