aliininanasi Doktor usg de büyük ihtimalle erkek dedi kızlarr. Erkeği kabullenmeli miyim boyle diyip değişen var mıı belki kız çıkarr mı sonradann
Emine1112 aliininanasi hangi haftada erkek dedi doktorunuz ? Bana 12-13 haftalarda kız 17 haftada erkek dedi doktorum ama detaylıyı bekleyelim emin olmak için dedi haftaya detaylı usg var bakalım 21+5 olacağım
Annelikyolundabiri aliininanasi doktorun nasıl 18. Haftada emin olamıyor hayret ettim. Benimkini 12+5te söyledi direkt pipiyi gördük 😁
Daisyy000 aliininanasi Siz gördünüz mü? 13+4 te doktor bakarken ‘aaa pipi’ diye direk gördük eşimle beraber .. Doktorda onayladı. Ondan emin olduk. Pozisyon netse genelde değişmez
Emine1112 aliininanasi bana da 17 de söylemişti ama bize göstermedi bakın pipi diye 😂 mavi patik verdi erkek dedi sadece bakalım detaylıya girelim de hazırlık yapacağım 😂
aliininanasi Annelikyolundabiri bana biraz şişko dedi de 😅😁🥹 dedi göbeğinden göremedim ama büyük ihtimalle erkek hatta erkek diyebilirz dedi ama bana pipisini göstermeliydi ki ben oyle inanayim 😄
Annelikyolundabiri aliininanasi ya he hee göbekten görememiştir 😆 benim doktor usg propla dürtüyor dönmesini bekliyor farklı açılardan bakıyor görüyor 😄