Pazartesi günü doğum yaptım kızlar spinalle.bebegimin inleyerek ağladığını söylediler ve kuveze alındı.su an doktor daha iyi olduğunu söyledi umarım en kısa sürede kucağıma gelir de mis kokusunu alırım.odaya gelmediğini duyduğum o an aklımdan gitmiyor.Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebeklerimizi🩷 kızıma da dua ederseniz sevinirim.