Ebru1234 bana suni sancı vermişlerdi ilk oğlumda sancım yoktu hemşireler şaşırıyordu senin şuan sancidan kivranman gerekiyor nasıl oluyor ya dediler 15 dkda bir sancı veriyorlardı hatta uykuya daliyordum sedyede tabi sonradan başladı kasılmalarım bir başladı pir başladı öldüm öldüm dirildim o kadar suni sancidan sonra pert oldum en kötüsü de o kadar acı yasadim 9 cm kadar acilmam vardı bebeğin boynuna kordon dolandı nefessiz kaldı sezeryana aldılar. Her iki doğumu da yaşadım 😔