12 haftalık gebeyim hatta 12 + 5 gece tuvalete diye uyandım her yerim ıslaktı altıma kaçırdığımı zannettim ancak her yerim kan olmuştu hemen hastaneye gittik bebek dışı Kanama olduğunu ve bebeğin hareketleri ve kalp atışı olduğunu söylediler. Bana progestan yazdılar ilk gün kullandım kanamam geçti kahverengi akıntılar geldi şu anda ise vajinamda kaşınma var idrarımda yanma var ancak kanama komple durdu akıntı eski rengine döndü üç kere normal doğum yaptım daha önce böyle bir şey yaşayanları var mı