Halimeee Canım benimkilerde ikiz 20.haftamdayım suan biri kesin erkek de. Digeri kesin değil kıza benziyo denildi iki seferdir. Her seferinde bidaki gelişine bida bakalim diyolar. 😕 değişebilir diye bekliyorum.
Çünkü benim gibi ikiz bi arkadaşım var geçen gün 26 haftada dogum yapti onada aynisini diyorlardı ve ikiside erkek oldu. Yanıldılar yani devlet hastanesine gidiyoruz