Birminiksusam benim doktorum 24 saat idrar bakmıyordu spot idrar bakıyordu anlık idrardan orda protein/kreatin oranının 3 ü geçmemesi gerekiyormuş hep 2 ydi benim. 35. Haftadan sonra önce 3 sonra 7 oldu doğuma girdim 🥺
Tansiyonumda günde 8 tane ilaca rağmen 13-9 /14-9 oluyordu ama doğuma girdiğimde 16-17 olmuştu bu tansiyonla zaten normal doğum olmuyormuş sezaryen oldum zaten onu istiyordum