Kızlar merhaba 2 gün önce gece rüya gördüm ve kalktığımda o kadar kasılmıştım ki bacaklarımı zor açtım zor kendime geldim gece bir şey yoktu ama sabah kahverengi akıntım oldu. Acile gittim progestan verdi günde 3 kez kullanmamı söyledi. Korkmam gereken bir şey var mı sizce?