ErsBegAs Kızlar ya duş girdim çıktım sıcaktı su bayağı çıktıktan sonra regl başlamadan 2-3 saat önce hafif sancısı olur ya öyle bir şey var şu an Aslan hareket ediyor ama 🙂↕️ nedendir bu normal mi?
Masalceylan ErsBegAs normalde sıcak su ağrıyı hafifletir ama tam tersiyse doğum ağrıları olur diye biliyorum ben
asil15 ErsBegAs canım sicak su doğum başlatır diye biliyorum o yüzden gebelik boyunca ılık su öneriliyor suyun gelmediği sürece korkma ayaklarını yüksekte tutup uzan dinlen
Masalceylan ErsBegAs cnm bu agrilar olur İllaki düzenli olması gerekiyor zaten doğum yaklastikca da ağrılar oluyor ama hiç olmaması daha kötü bence 😂
asil15 ErsBegAs maalesef canm bebis ne sana nede doktora göre gelmiycek erkek bebek geç doğar annesi zaten 40 haftayı gecer
minimomy_ ErsBegAs son haftalarınızdaysanız yalancı kasılma olabilir doğum için sıcak su altında eşiniz kuyruk sokumunuza masaj uygulasın elinin ayasıyla doğum başlattığını söylemişti ebeler
ErsBegAs asil15 eşim 36da doğmuş kendi sancısıyla annesinin halam 37 ve 35te doğurmuş 🤣 umudum var şşşşşttt
asil15 ErsBegAs hele bir doğusunda hamileliğini ne kadar çok özleyeceksin hayırlısı canım benim sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
yilma ErsBegAs yok yerimde oturuyorum 😂sezaryan günümü bekliyorum içimden geçen tabi gününden önce gelsin hoş olur sen teksin yat keyfine bak benim geride çoluk çocuk ev zorlanıyorum senin gibi ilk olsa hiç karışmam😂sen kolay sanıyorsun doğum sonrasını 😂😂
minimomy_ ErsBegAs ayyy acele etmeyin 2 hafta sonra yapın o zaman son zamanlarınızın tadını çıkarın bebişinizle zorlu ama zorluğuna değil birlikte geçirdiğiniz son anların tadını çıkarın insan o zamanları özlüyor