ilkiminannesi Lovebaby27 bekliyorum canım korka korka yani umut etmek ayrı bir dünya bir an önce sökülse kurtulsam düşüncesi ayrı bir dünya 😢
ilkiminannesi mm_m954 umarımmmmmmm umarım 🙏🏻 ama yerleşme kanaması olsa adetten bir kaç gün önce olmaz mı
ilkiminannesi Albora peçeteye hala pembe leke geliyor ya regl miyim değil miyim anlamıyorum sökülse iyiceee en azından netleşir
Albora ilkiminannesi ama 3 gün gecikmen oldu ya şimdiye çıkması lazımdı bence bir iki güne regl olursun belki de kimyasal gebelik oldun hiç kan verdin mi?