Aysenur5571 Kızlar bi bakar mısınız ya artık yoruldum vallaha regl gecikmeli 6 gün oldu bugün sabah yine test yaptım negatif ilk defa bu kadar gecikme yaşadım
mihraa_ Canım 6 gün geciktiyse testte mutlaka net çıkardı. Başka bi sebepten dolayı gecikmen var muhtemelen. Yada streste yapıyor aşırı. Sürekli düşündüysen.
Aysenur5571 mihraa_ evet sürekli düşünüyorum ve sürekli test yapıyorum bencede stres ya yoksa kesin hayali bile çizgi çıkardı 😂
mihraa_ O zaman kesin stresten. Seninde dediğin gibi kesin çıkardı. Allah en doğru zamanda nasip etsin inşallah. Ne kadardır bekliyorsun
Melimone Ben iki aylık hamileyken meraktan test yaptım negatif çıktı. Bazı insanlarda idrarda cikmiyo kan vermek en iyisi