Merhaba kızlar bu planlı sezeryan günü ne zaman alınıyor en erken yani mesela 28. Haftadayim ben bı tanidigimiz hemşire yarın gel konuşalım dedi sancılarım da çok oluyor diğer önceki doğumlarım erken doğumdu hep yani şimdiden su günde gel diye tarih verebiliyorlar mi öyle