Gul1935 İlk defa karnım böyle kasılıyor semsert şişti ayakta duramıyorum karnım feci şekilde kasılıyor ağrım sancım yok ama felaket kasılmam var ayaklarım uyuşuyor 34. Haftalık hamileyim doğum belirtisi mi yaşayan varmış böyle birşey
Kvsr46kvsr Gul1935 doktorunuz başka bişey söylemedi mi. Nst ye bağlamadı mı yada idrar testi falan yapmadı mı. Her kasılma doğum belirtisi olmaz zaten. Düzenli mi o önemli.
Gul1935 deletedmom43191 dün gittim açılma yoktu ama erken doğumu önlemek amaçlı değişik bir ilaç verdi günde 6 kez kullan dedi bugün başlıcaktım saha başlayamadan kasılmalar arttı. Felaket karnımı birisi geriyor sanki yok böyle birşey
Gul1935 deletedmom43191 dün bu kadar değildi bugün başladı hatta 1 saat önce doğum belirtisi mi sizce suyum falan gelmedi ama
1234G Nst ye bağlandınız mı benim de öyle sürekli kasılmam var nst de sancım var 36+2 benim de doktor yolladı eve haftaya gel sancı yine çıkarsa erken alcam dedi bebeği