kimebaktin4 3lü yerine yaptıracaksanız 2li yaptırsaydınız keşke 3lünün doğruluk payı çok çok düşük. bence içinizi ferah tutun malesef öyle slk doktorlarla dolu çoğu hastane, hem riski kabul ediceksin diye imza attırırlar hem de 5 karış suratla neden yaptırmıyosun diye sorarlar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ zaten doğurucam diyosunuz en güzeli detaylı ultrasona kadar sabretmek en azından onun doğruluk payı daha yüksek, bol bol duanızı edip sureler dinleyin, inşirah yusuf meryem suresi hakkınızda hayırlısı olsun