yusracim Hayırlı günler hepinize eşim 2 aydır yoktu daha yeni geldi o sebeple 9-11-13 tarihlerinde değerlendirebildik uygulamaya göre yumurtlama günü dışı oluyor ama bir ihtimal varmdıır sizce bat 19 bu arada
Nur8893 yusracim Olabilir canım geç yumurtlamada oluyor Benim takvimde 5 Temmuz gözüküyordu ben 9 temmuzda yumurtlama gördüm . Bat 19 du ama geç yumurtlama olduğu için ileri atıcak muhtemelen .
Deletedmom_247 yusracim kuzum uygulamalara inanmıyorum ben ya her ay farklı oluyormuş zaten ama inşallah gönlünüze göre olur
yusracim Nur8893 şuan da aşırı akıntım var 3 4 gündür yumurtlama görmüş olabilirim dimi nasıl ileri atıcak yani anlamadım
Nur8893 yusracim Geç yumurtlama olduğu zaman gebelik oluşmazsa beklenen adet tarihi değişiyor . Benim 19 temmuzdu geç yumurtlama olduğu için 23 Temmuz gibi olucaktır .
yusracim Nur8893 aynı günler ikimizinfe bende normalde 5 Temmuz yumurtlama görüyorum 9dan sonrayı dğeerlendirdik inşallah geç yumurtlama olmuştur da