asil15 ad09 normal canm şuan daha yeni oluşmaya başladığı için arada belirti hissetmemeniz normal kese ve beegi gordunmu
BlackFish2113 ad09 benimde 4-6 arası çok kasık ağrım oldu ama 7. Haftadayım ne ağrım var ne mide bulantısı korkuyorum acaba bir şey mi oldu diye 😔 haftaya randevum var kalp atışı için İnşallah duyabiliriz
asil15 ad09 hayırlısı olsun inşallah bebek büyümeye başladığı zaman daha belirgin bir şekilde hissedersiniz
ad09 BlackFish2113 inşallah bir sıkıntı olmaz benimde karın kasık ağrısı ara mide bulantısı dışında bir şeyim yok Salı ya da cumartesi kalp atışını duyacağım