Grendaaii benim dikişim vardı her tuvalet sonrası doktorun verdiği kremi mutlaka kullandım daha ayım dolmadan iyileşmişti. Temiz ve sık bakım çok önemli, sadece tuvalet sonrası değil açıkçası gün içinde her aklıma geldiğinde sürüyordum sık sık çünkü bazı günler daha az tuvalet ihtiyacım oluyordu ama krem sürmeyi asla ihmal etmiyordum. Bazılarına batikon vs verilmiş benim sadece 3 dikişim vardı bundan dolayı belki sadece krem vermiş olabilir. Şimdi 2.doğumu bekliyorum ve kesi atmasından yana hiç korkum yok