Kiwi süt sağma makinem vardı ilk doğum yaptığım da 2 3 kere kullanmıştım güzel geliyordu şimdi bebeğim meme reddi yapıyor tekrar kullandım ama çok zor geliyor uzun sürüyor manuel el pompası mı alsam yoksa daha iyi başka elektrikliye mi geçsem kiwininde yorumları iyiydi ilk kullanımlarımda güzeldi de gerçekten ama şimdi işimi görmüyor ne önerirsiniz