sumbul_321 ben de prego arteon beğeniyordum ama mağazada gidip inceleyince hoşuma gitmedi. Kraft Mila indirimdeydi onu tercih ettik biz. Kraft kenya ile hemen hemen aynı, hatta fiyatları da normalde aynı ama indirimdeydi bu model. Hatta ebebekte hala indirimde bakabilirsiniz. Bagi neo nasıl bilmiyorum ama kuzenim kullanıyordu memnundu