annelik565656 Kızlar aşırı var çıkaramıyorum bir iki kez çıkardım ama hala sancım var ne yapmalıyımmm
Gamzeeakt annelik565656 ptesi sezeryan oldum rezene çayı için aşırı etkili bana da bebeğe de çok iyi geldi
Eda800 annelik565656 geçmiş olsun bebeğiniz de hayırlı olsun. Nescafe baya iyi geliyor birde sakız çiğneyebilirsiniz
_2baby1mom_ Gamzeeakt Kendiniz kaynatıp mı içtiniz hazır paket mi aldınız acaba hangisi daha etkilidir
Suheyle1 _2baby1mom_ kendiniz aktardan alıp kaynatırsanız daha etkili oluyor ben ilk dogumumdan sonra rezene ile beraber tane kimyon da kaynatıp içiyordum hem gaz bebege sütten gecen gazı da azalttıgı söyleniliyor
2Princess1Mom annelik565656 Bol yürüyüş yapın, oturarak çıkmıyor, 6 gün önce doğum yaptım. Bende zorlandım elma suyu ve yürüyüşle attım. Birde kimyon demleyip için.
gulanne_ annelik565656 rezeneyi önermiyorlar emziren anneye bir araştırın ben de çok içmiştim ilk hamileleğimde ama kimyon da iyi geliyor ılık suya çay kaşığı ucuyla koyup içiyordum bebeğe süt gaz yapmasın diye
aslydmr Bilgim olmadığı için soruyorum Sezeryan sonra bu gaz sancısı dikiş ağrısından daha mı zorluyor? Yani oturduğunu yerde dikiş ağrısı oluyor mu?