Bgk123 97 kiloyla hamile kalmıştım 93 kiloyla doğum yaptım önemli olan senin doğum sürecini iyi yönetmen yani sabırlı olup her sancıda korkarsan doğumun zor olur kızımı 18 yaşına girdiğim gibi doğurdum çatı darlığı vardı suyum evde gelmişti ama ben yinede sancımı evde çekmeyi tercih ettim en son artık sıklaşmaya başladığını anladığımda banyoya girdim giyinip çıkmıştım yürüyerek gitmiştim hastaneye eşim başka şehirdeydi kendi evimizdeydi bende
annemin evinde kalıyodum 9 da gittiğimde 4 cm açıklık vardı saat tam 2:40 da asıl sancılar gelmeye başladı ve tam 3 de doğum oldu aşırı dikişim vardı ama hisetmedim hiçbişey ilk doğumum yaşım çok küçüktü ama ona rağmen süreci hep araştırmıştım ve asla korkmadım şimdi 21 yaşındayım 3 ay sonra doğumum var ve yine aynı şekilde evde sancımı çekip öyle gidicem yoksa hastanede çok çektiriyolar yani benim fikrimce ama sizde tehlike vs varsa suyunuz geldiği gibi gidin beklemeyin ve emin olun asıl sancıyı yarım saat bilemedin en fazla 40 dk çekersin ama doğum olduğu gibi hiçbişeyin kalmıyo