Gizemkrkt Kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim sol böbreğimde büyüme olmuş taş ya da kumdan şüpheleniyorlar fakat tomografi röntgen alamadıkları için yerine belirleyemiyorlar hastanede serum iğne yapılıyor öyle ağrı geçiyor başına gelen var mı nasıl olcak hiç bilmiyorum
Elsaa 23-24 haftalarda bendede olmushdu bobrek tashim vardi, coox agrilarim oluyordu. Akshamlar agridan acille gidiyordum, 1 ay surdu agrilarim 😩 hamileye hic bir shey yapamiyoruz diyor doktorlar