Marshmellom 6+1 haftadayım. Lekelenmem var 3 gündür 2 gündür de belim yerinden çıkacakmiş gibi ağrıyor. Dün gece uyuyamadım. Önceki düşüğümde de belim çok ağrımıştı. Başına gelen var mı bu şekilde
Busranur_mnts Marshmellom benim de bi düşüğüm vardı 6+5de lekelenmem başladı doktor ilaç verdi ama leke artarak kanamaya döndü o nasip olmadı bu seferkinde leke geçti allaha şükür gerekirse iğne falan veriyorlar progestron hormonunu desteklesin diye doktor çok ilgilenmezse mutlaka başka doktora da görün
Zynepkk Doktora gitmelisin her leke tehlikelidir panik yapma ama benimde lekelenmem oldu şuan fitil kullanıyorum kesildi
Marshmellom Zynepkk pazartesi gittim bi sorun yok dedi. Cuma randevum var cumaya kadar gitme dedi. Ultrasonlara baktı
Busranur_mnts Marshmellom eğer dayanamıcak gibi olursan git ptesi ilaç vs verdi mi benim de lekelenmem vardı progestan kullandım geçti ama tedbir olarak hala kullanıyorum ben de cuma gidicem doktor devam eder mi bakıcaz
Zynepkk Marshmellom 7+2 haftalık doktor bana 3. Ayın sonuna kadar kullanmamı söyledi sadece 1 kere leke geldi şuan yoktur
Marshmellom Busranur_mnts anladım evet postlarınızı okumuştum.inşallah sağlıklı ilerler sizinkide. Bel ağrısı olunca ondan korktum. Normalde leke genelde çoğu kişide oluyor