Beyzanurq melanuur geçen ay benimde 4.76 çıktı sonra ertesi gün adet oldum tekrar baktırdım kana 2.8 çıktı bazen bu şekilde yükselebilirmjs ama doktorlar 5 in altını gebelikten saymıyoruz dedi onların gözünde 0 da 4.99 da negatifmis
melanuur erikarpuz imkansız artması ben sağlık ocağına gittim ilaç yazdırmak için turlusal çünkü en son 14 Mayıs da regl oldum bir daha da olmadım kan da alalım dedi aldı ben normalde bugün ilaca başlayacaktım ne yapmalıyım ?
Busranur_mnts melanuur canım çok arada bi değer bence ilacı kullanma yeni bir gebelik olabilir değer artabilir 2 gün sonra kan ver tekrar artıyor mu düşüyor mu bak eğer düşerse ilacı kullan artarsa da gebelik var demektir 2 günde bi kan ver takip et
sevilturan melanuur başlama bende aynı hatayı yaptım içtim tarlusal, sonradan öğrendim hamile olduğumu, bekle biraz mutlaka kan testi yaptır doktoruna danış
melanuur Busranur_mnts imkansız artması ben sağlık ocağına gittim ilaç yazdırmak için turlusal çünkü en son 14 Mayıs da regl oldum bir daha da olmadım kan da alalım dedi aldı ben normalde bugün ilaca başlayacaktım
melanuur Beyzanurq evet bende negatif olarak okudum benim sıkıntım en son 14 Mayıs da regl olmam öylesine aldı doktor ben biliyorum gebe olmadığımı dedim sadece değer neden bu şekilde çıktı onu anlamlandıramadım yoksa ben bugün adet söktürücü içecektim
Busranur_mnts melanuur canım imkansız deme ne olacağı belli olmaz belki çok geç yumurtladın yeni tutunuyor bence riske atma bekle derim kan ver yine onun sonucuna göre hareket edersin
melanuur Busranur_mnts yani beklerim beklemesine de 14 Mayısla 16 Temmuz arası iki ay ve ben iki aydır regl olmuyorum :(
Busranur_mnts melanuur canım belki geç yumurtlamışsındır ondan diyorum hayırlısı olsun 2 gün sonra kan ver belli olur
Kelebekkkk34 melanuur yumurtlaman için illa regl olman gerekmiyo canım belki regl olamadığın sürede yumurtlamışsındır herşey olabilir. Sakın tarlusal kullanma değerin yükselebilir. Arkadaşların dediği gibi 2 gün sonra tekrar baktır duruma göre kullanırsın