Kızlar sa şuan 34 yaşındayım ikiz gebeliğim var 5 aylık. Kasımda 35 oluyorum nasipse. Sizce doğumda devlet hastahanesi kordonlarımı bağlar mı? 1 tanede 4 yaşında oğlum var . 3 çocuk yeter Allah’ın izniyle sağlıkla büyütürüz inşallah. Yakın zamanda benim yaşlarımda doğum yapıp kordonlarını bağlatabilen var mı acaba?