Melisa99 Migdem çok rahatsız ne yaparsam ne yersem yiyim düzelmiyor 😔 kabızlık nasıl geçer . Zeytın yagı ıcmyı denedım kayısı yedım sıcak süt içtim bol suda ıcmye çalışıyorum ama düzelmiyor 😏😏
Ozgeb Melisa99 Demir ve kan hapı kullandığım için bende de aynı sıkıntı var ama ne yaptırsam sürekli çözüm bulamadım maalesef 😑
Deletedmom381 Melisa99 Tarçınlı su bağırsak çalıştırıcı ve ödem engelleyici doktorum herhangi bir zararı olmadığını söyledi denemenizi tavsiye ederim geçmiş olsun
Meldaa Melisa99 bende bayağı sıkıntı çektim hatta tuvalete çıkamadığım için kusuyodum sürekli doktorum güne mutlaka salata ile başlamamı beyaz ekmeği kesmemi söyledi suyuda orta derece içebildim şükür düzeldi her öğünde zeytin yağlı salata ye
Sumeye Aynı sıkıntı bende de var kızlar ya ama doktora söyledim kabızlık için bana şurup yazdı iyi geliyor dubhalac diye bi şuuup tavsiye ederim doktoruma da eczaneye de sordum zararı olur mu benek için YÖK dedi
Tugceecikk Canım yulaf süt kara üzüm yada istediğin kuruyemişe bir muz ekle blendrdan geçir smootie kıvamında öğlen bir kase yiyorum inanki günde iki kere çıktığım oluyor yulaf bağırsaklara çok faydalı ve tok tutuyor kesinlikle tavsiye ederim yatmadan öncede kefir içiyorum bir bardak