Selam anneler bebeğim 1900 gr 42 cm geldi kilosu bi tık sınırda protein beslen yürüyüşü 15-20 dk az yap bir ay sonra çatı muayenen olacak zaten şuan her şey normal doğum gözüküyor doğum pozisyonunu da almış bir de ben 2 kilo almışım gayet iyi dedi bir hafta sonra falan gideceğim bakalım nasıl bir ilerleme olacak sizlerin bu haftalarda kontrolü nasıl geçiyor ?