Gmzrsln Kızlar benim ilk doğumum normalle başladı sezaryenle bitti 39+3 de dogumum olmuştu. Şuan hamileyim buda mecbur sezaryen olacak 38 haftada alınıyor diye biliyorum 35+3 üm suan doğumda Süt hemen gelir mi acaba
T-159 Gmzrsln kız o kişi ile alakalı ben normal doğum yaptım ilkinde 3. Gün geldi sütüm şaka gibiydi şimdi ikinciyi doğurdum hemen geldi 🤷♀️
Gmzrsln Rabiul insallah benimde gelir normalde geç geliyo falan deniliyor da. İlkinde mamaya ihtiyaç duymamıştım rahattik.
Hizliveofkeli Benim hemen gelmişti tam 38de sezaryen olmuştum. Ama suni sancı almıştım o da sütün gelmesini sağlıyormuş ondan da olabilir tabii. Bu sefer nasıl olacak hiç bilmiyorum.
Hizliveofkeli Gmzrsln normal doğum denedik önce. Fitil verdiler o da sancıları başlattı ama çocuk itmedi kendini. Mecbur sezaryene döndük.
Gmzrsln Hizliveofkeli Hizliveofkeli bende ole normalde kaldım biraz çocuk gelmedi sezaryen olmstum mecbur sütümde gelmsti
Yigitinannesi1 Sütünüz gelmezse süt sağma makinesiyle 10 dakika çektirin geliyor ilk doğumumda öyle yapmıştım