Hemsireezo vanilya_kokusu_ yazdıklarınızdan heyecanınız bana geçti bende heyecanlandım🫶🏼16 gün önce doğum yaptım. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Sizede sağlıklı keyifli pozitif bir hamilelik dilerim hayırlı olsun🌸
vanilya_kokusu_ dilarakocc yumurtlama 4 temuzda oldu 5 te çatladı 10 gündür kasik ağrısı vardı regl olacak gibi oluyordum
vanilya_kokusu_ ilkiminannesi çok teşekkür ederim Allah razı olsun hepinizden sizin dualarınız çok önemliydi
BurcuMusti3107 vanilya_kokusu_ Allahtan umut kesilmez bende öyle düşünmüştüm ama ama oldu sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏
vanilya_kokusu_ BurcuMusti3107 evet valla doğru ikinci ayimda kaldım çok şükür ve yarın kızımın doğum günü bu çok güzel bir supriz oldu
vanilya_kokusu_ Admsarzu vermeye gittim az önce dedi regl. tarihin geçmeden almıyorum 🤦🏻 Pazartesi ye kaldı bende kan vermefen içim rahat etmez yq
vanilya_kokusu_ hiranurunannesiyim teşekkür ederim canım benim 🩷 kız kan vermeye gittim sağlık ocağına doktor almadı diyor regl tarihinin üstünden geçmesi lazım
vanilya_kokusu_ DuruDefne_mommy amin inşallah Allah razı olsun kız kan vermeye gittim sağlık ocağına almadı doktoe dedi regl tarihin geçmesi lazım 🤦🏻
DuruDefne_mommy vanilya_kokusu_ günüm geçti deseydin keşke ama bazı acillerde bakıyor beta.Direk betaya bakın deme hastayım rahatsızım midem bulanıyo karnım ağrıyor ama gebelik şüphem ver de o zaman betaya bakıyorlar
hiranurunannesiyim vanilya_kokusu_ doktor saçmalamış biraz öyle şey mi olur…bence beklme ozelle git veya acile git yaptır ne kdr erken ogrenirsen o kdr iyi olur senin için 💞
SuEr_Tu1512 vanilya_kokusu_ Evde fazladan testin varsa, yarın tekrar test yap koyulaşmaya bak. Bende kanla takip edememiştim, testle takip etmiştim🥺 Gözün aydıınn, inşallah sağlıkla ilerlerrr🙏🌸