Ozlllmb dün kontrolde karnının üst tarafında ağrı oluyorsa doğum kasilmasıdır dedi doktor, rahim kasları üst kısımda toparlaniyormus yukarıdan aşağıya doğru olur o yüzden sancı dedi, dinlenince geçtiyse yalancı sancı olabilir dediğiniz gibi, ama tekrarlarsa görünün isterseniz