Gulay01 32. Haftadayım ara ara bes sn kadar nabzım hızlanıyor ve nefes darlıgı oluyor sonra geçiyor böyle birşey yasayan varmı?
Krdln_ Gulay01 yatarken oluyor bende panik oluyorum ama sonra normal bi şey olduğunu düşündüm yan dönünce aniden falan ya da yorulunca oluyordur canım bu arada bende 31 haftalığım