Hanımlar 4 Temmuz günü perinatolojiye randevum vardı gittim bakmadılar riskli değilsen almayız burda detaylı yok dedi ben de bilmiyorum kadın doğum gönderdi beni dedim şeker tansiyon yoksa bakmıyoruz dedi ben de şeker şüphem var gelmişken baksanız dedim doktor yok zaten toplantıya gidecek olmaz dedi kadın doğuma da randevu yasağım vardı yanlışlıkla iptal olmuş 15 gün ona da gidemedim şimdi de Perinatoloji bana bakmadı randevumu kaydımı da iptal etmemiş onun için gitmedi görünüyorum ve yine 15 gün yasağım var günlerdir çok kötüyüm hastayım 184 ü arıyorum geri dönüş yapan yok sizce hastaneye gidip konuşmalı mıyım 23 haftam bitiyor yarından sonra