Kızlar 38+2 haftalık gebeyim birkaç gündür ciddi bel ağrım var ara ara karnım sertleşiyor bugün itibarıyla karnım aç ama bir şey yemek istemiyorum gece ciddi bel ve karın ağrım vardı yürüyüş yaptıkça hafifliyor bunlar normal mi sizce ya da yaklaşan doğum belirtisi mi