Mrvsmt2502 Kızlar doğum yardımı paralarını nasıl değerlendireceksiniz? Ne yapsak değerlenir acaba ben altın hesabıma yatırmayı düşünüyorum daha çekmedim üstüne her ay ekleyebildiğim kadar ekleyip birikim yapmayı düşünüyorum. Siz neler yapacaksınız?
Accountant Mrvsmt2502 hahaha çok para ya bir sürü ayakkabı kutusu sipariş ettim içine koyup saklarım 5000 TLyi başka nereye sığdıracağım yoksa 😂😂
Herseydenbiktim Mrvsmt2502 Sanki çok para veriyorlar da alıp saklaması kaldı 😂😂 Verseler bile çocuğa harcarım bu zamanda birikimin bile anlamı yok neden para erisin durmadan çocuğuma üstüne bende koyar en iyi şeyleri yaparim sadaka verir gibi veriyorlar
Ceydaaas1 Mrvsmt2502 benim ilk çocuk 5000 TL yi alırsam kendime baget yüzük almak istyorum içimde kaldi doğum hediyesi
Mrvsmt2502 dlnyny BurcuMusti3107 @aleyna111100 E devlette doğum yardımı adı altında başvuru yapıyorsunuz siz ya da eşiniz ama siz çekebiliyorsunuz parayı. İlk çocuğa tek seferlik 5000 tl, 2. Ye her ay 1500 tl, 3. Ye her ay 5000 tl veriliyor halkbanktan çekiliyor
agustosboceklerim2 BurcuMusti3107 cocuk yapan herkes alabiliyor çocuk parası diye araştırın detaylı bilgiye ulasirsiniz
Mrvsmt2502 Accountant bende azda olsa çocuklarımın geleceği için birikim yapmayı düşünüyorum çeyrek gram ne ederse yine onlar için harcanacak zaten..
forumgurmesi Bu paraların çocuklara harcanması gerekmiyor mu?😅 Yani yine çocuktan kısıp altın alıp birikim yapılacaksa ne anlamı var. Çocuk için her şeyin daha iyisini daha fazlasını almak varken.
Mrvsmt2502 forumgurmesi hanımefendi ben yazdığımda altın alıp kendime bilezik yüzük alacağım mı yazmışım? Yani bu yatırım çocuklarımın geleceği için olamaz mı? Çocuklarımın her şeyi karşılanıyor hatta ben hep seneye giyecekleri kıyafetleri bile hazır ederim ki bunları eşimle rahat bir şekilde yapabiliyoruz bende az da olsa bu paralarla birikim yapıp yine çocuklarımın geleceğine yatırım yapmak istiyorum bu onlardan kısarak yapılacak bir şey değil yani.. okul döneminde kullanılabilir mesela
Mrvsmt2502 Herseydenbiktim ben çocuklarımın geleceği için yatırım yapmayı tercih ediyorum çünkü parayı para olarak saklayınca değer kaybediyor ama altın ya da döviz yapınca değerleniyor..
Fahriye41 BurcuMusti3107 e devlete çocuk parasi yazın üste çıkan ekrana tıkla çocuğun bilgilerini doldur ilk öğretmenim ailem uygulamasini indir para yatinca miktar yatınca Halk bank vezneden alıyorsunuz çoğuna hatta mesaj felan da geliyor
Fahriye41 aleyna111100 edevlete çocuk parasi yazın üste çıkan ekrana tıkla çocuğun bilgilerini doldur ilk öğretmenim ailem uygulamasini indir para yatinca miktar yazınca Halk bank vezneden alıyorsunuz çoğuna hatta mesaj felan da geliyor
ikibaloglanannesi Mavili1480 Başvuru yaptı iseniz temmuzda Ağustos 27-28 i gibi yatar. Saat 16:00 dan önce gitmeyin ama erken yatmıyor bana bankacı 16:00 gibi gelin demişti.
Mrvsmt2502 Mavili1480 ağustosta alırsınız muhtemelen bende nisanda doğum yapttım haziranda yattı herkesin mayısta yatmıştı 😃
Mrvsmt2502 linaberk ilk öğretmenim ailem uygulamasında bakın, edevlette onaylandı yazmasada yatıyor bazen
ikibaloglanannesi Mrvsmt2502 İkincimden dolayı her ay 1500 yatıyor. İki oğluma harcıyorum ben. Çünkü bu para onların benim değil.
Rose_07 ikibaloglanannesi ilk çocuğunuz kaç yaşında. Benimde bir kızım var 2025 den sonrasını 1 olarak sayıyorlar diye biliyordum yanlış mı duymuşum.
Mrvsmt2502 ikibaloglanannesi bende onların geleceği için birikim yapmayı tercih ediyorum çünkü şuan bütün ihtiyaçları karşılanıyor zaten..
iremzcn ikibaloglanannesi ben 22 mayısta doğum yaptım 1 aydır başvurum var onaylanmış ama nereden alabilirim parayı
Mrvsmt2502 deletedmom43191 1500 ün üzerine her ay 5500 kadar katamayabilirim ama en az gram almayı planlıyorum bende 😃